Forum Fowtarna
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Salutacions des del Penedès

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Lluís de Minairons

Lluís de Minairons


Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 03/02/2014
Edad : 63
Ubicació : Les Cabanyes, Alt Penedès, Catalunya

Salutacions des del Penedès Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions des del Penedès   Salutacions des del Penedès EmptyDl Feb 03, 2014 7:05 pm

Hola,

Soc en Lluís Vilalta, de l'Alt Penedès. Potser algú em coneixerà per ser l'individu que hi ha darrere Minairons Minatures. Prometo no fotre-us massa la tabarra amb els meus anuncis (mentideeeeeer...  :roll:).

En això dels jocs m'he dedicat a gairebé de tot; però actualment, les poquíssimes estones que puc fer alguna cosa relacionada amb el joc, em dedico sobretot a pintar (em relaxa!).

Aquests últims anys, els meus interessos wargameros es centren en:
1) Sobretot en la Guerra de Successió Espanyola (15mm, reglament "Beneath the Lily Banners").
2) Tinc també un ull posat a la Guerra Civil Espanyola (20mm), però confesso que el sistema "FOW-Spain in Flames" no m'acaba de seduir. Diguem que hi he jugat, però a manca de res que m'agradi més.
3) He jugat també a FOW de 2ªGM (soviètics, 15mm), però confesso haver-me anat refredant. Estic en espera de poder provar el reglament "Battlegroup" que publiquen Plastic Soldier Company i Iron Fist, a veure si m'hi torno a enganxar.
4) Tinc ganes de ressuscitar el meu exèrcit confederat de la Guerra de Secessió Americana, ara que ha sortit el reglament "Longstreet" de Sam Mustafa.
5) I tinc una pila de grecs clàssics i hel·lenístics morts d'avorriment (i em sembla que va per a llarg).

Doncs au, ja està!
Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.minairons.eu/
Polikarpov
Admin



Nombre de missatges : 159
Data d'inscripció : 03/02/2012
Edad : 50

Salutacions des del Penedès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des del Penedès   Salutacions des del Penedès EmptyDt Feb 04, 2014 8:55 am

Benvingut Lluís!

I un cop més gracies per el patrocini i el teu suport:)
Tornar a dalt Ir abajo
http://fowtarna.blogspot.com.es/
 
Salutacions des del Penedès
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Forum Fowtarna :: Presentació de membres del Foro-
Canviar a: