Lluís de Minairons
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 03/02/2014 Edad : 64 Ubicació : Les Cabanyes, Alt Penedès, Catalunya
| Assumpte: Salutacions des del Penedès Dl Feb 03, 2014 7:05 pm | |
| Hola,
Soc en Lluís Vilalta, de l'Alt Penedès. Potser algú em coneixerà per ser l'individu que hi ha darrere Minairons Minatures. Prometo no fotre-us massa la tabarra amb els meus anuncis (mentideeeeeer... :roll:).
En això dels jocs m'he dedicat a gairebé de tot; però actualment, les poquíssimes estones que puc fer alguna cosa relacionada amb el joc, em dedico sobretot a pintar (em relaxa!).
Aquests últims anys, els meus interessos wargameros es centren en: 1) Sobretot en la Guerra de Successió Espanyola (15mm, reglament "Beneath the Lily Banners"). 2) Tinc també un ull posat a la Guerra Civil Espanyola (20mm), però confesso que el sistema "FOW-Spain in Flames" no m'acaba de seduir. Diguem que hi he jugat, però a manca de res que m'agradi més. 3) He jugat també a FOW de 2ªGM (soviètics, 15mm), però confesso haver-me anat refredant. Estic en espera de poder provar el reglament "Battlegroup" que publiquen Plastic Soldier Company i Iron Fist, a veure si m'hi torno a enganxar. 4) Tinc ganes de ressuscitar el meu exèrcit confederat de la Guerra de Secessió Americana, ara que ha sortit el reglament "Longstreet" de Sam Mustafa. 5) I tinc una pila de grecs clàssics i hel·lenístics morts d'avorriment (i em sembla que va per a llarg).
Doncs au, ja està! Lluís | |
|
Polikarpov Admin
Nombre de missatges : 159 Data d'inscripció : 03/02/2012 Edad : 51
| Assumpte: Re: Salutacions des del Penedès Dt Feb 04, 2014 8:55 am | |
| Benvingut Lluís!
I un cop més gracies per el patrocini i el teu suport:) | |
|